Varman uudet esitystyökalut sujuvoittavat arkea ja takaavat laadukkaat esitykset Työeläkevakuutusyhtiö Varma halusi mahdollistaa jokaiselle työntekijälleen onnistumisen myymisessä – oli kyseessä…
Lue lisää
Organisaatiot ovat heränneet hyvän esitysviestinnän tärkeyteen ja presentaatioiden merkitykseen etätyön ja online-tapaamisten yleistyessä. Kun tietotyö on siirtynyt pääosin etäpalavereihin, emme…
ESITYKSET JA POWERPOINTIT MARKKINOINTITIIMIN TYÖPÖYDÄLLÄ Hyvä esitysviestintä tukee brändiä läpi organisaation Markkinointikollektiivin Aamukahviseurassa helmikuun alussa kävimme kahden webinaarin voimin läpi…
Why and how you should use emotions when giving a presentation? Master the Art of Presenting speaker Florian Mueck shares his…
Uuden PowerPoint-pohjan hankkimiseen on monta ajuria: brändiuudistus, vanhan esityspohjan kevyempi ilmeuudistus, myyntidekin kasvonkohotus, tai muu isompi tai pienempi tarve uudistaa…
Millainen on hyvä PowerPoint-esitys? Tyypillinen vastuuta pakoilevan viestintäkonsultin ympäripyöreä vastaus olisi, että se riippuu yleisöstä ja esitystilanteesta. Me Havainilla uskomme,…
Myyjää tukevat materiaalit kasvattavat tai jarruttavat myyntiänne. Kumman valitsette? Myyjältä odotetaan myyntitapaamisessa tänä päivänä enemmän kuin aiemmin. Geneerisen yritysesityksen läpikäyminen…
Mikä on sanapari, jonka vähiten haluat kuulla, kun olet pitämässä tärkeää PowerPoint-esitystä? – “Tekninen ongelma”. Esitysgrafiikkaohjelmat, kuten PowerPoint, ovat antaneet…
Useimmat esitykset eivät palvele esittämäänsä asiaa sen ansaitsemalla tasolla. Tärkein viesti, joka halutaan välittää, jää helposti yleisölle epäselväksi, jos kerronnan…