Hyvä PowerPoint-esitys jättää muistijäljen

Johda brändi organisaatiosi esityksiin

Takaisin

Julkaistu 15.02.2022

ESITYKSET JA POWERPOINTIT MARKKINOINTITIIMIN TYÖPÖYDÄLLÄ

Hyvä esitysviestintä tukee brändiä läpi organisaation

Markkinointikollektiivin Aamukahviseurassa helmikuun alussa kävimme kahden webinaarin voimin läpi brändiviestintää eri näkökulmista. Miten brändiä johdetaan esitysviestinnässä, miten PowerPoint toimii vahvana työkaluna oikein valjastettuna läpi organisaation ja millainen rooli esitysviestinnällä on brändiuudistuksessa.

”Esitysviestintä markkinointitiimin työpöydällä” – Katso ja ota opit talteen!

(Kesto 30 min)

”Esitysviestinnän rooli brändiuudistuksessa”

Markkinointikollektiivin vieraana Timo Sorri Havainilta ja Reetta Lehto Varmalta. (Kesto 30 min)

 


Lataa itsellesi tarkistuslista, jolla johdat organisaatiosi brändin kaikkiin esityksiin

Mikä on sähköpostin jälkeen yrityksesi suurin brändimedia? Todennäköisesti PowerPoint-esitykset.

  • Kuinka monelta eri vuodelta olevia brändi-ilmeitä organisaatiosi esityksissä vilahtelee?
  • Hajosiko graafinen ohjeistus heti kättelyssä?
  • Ovatko presentaatiot kovin tekstintäyteläisiä?
  • Laittoiko Jarno esitykseen oman koiransa kuvan?

Lataa Johda brändi esityksiin -tarkistuslista!

 

Saat linkin tarkistuslistaan sähköpostilla. Johda brändi esityksiin heti!

Listan on laatinut Timo Sorri, Havainin perustaja ja seniorikonsultti. Timo on myynnin jäsentäjä ja systematisoija. Hän on DI-koulutettu ja tehnyt 15 vuoden uran B2B-markkinoinnin ja -myynnin parissa. Timon käsien kautta on kulkenut satoja vaikuttavia PowerPoint-esityksiä.

Kysyttävää? Timo Sorri, timo.sorri @ havain.fi, puh. 040 040 7611


 

Haluatko oppia erinomaisen esiintymisen salaisuudet?

Tilaa uutiskirjeemme, niin jo parin klikin kuluttua saat meiltä vinkkejä vaikuttavaan ja ymmärrettävään esitysviestintään.

Tutustu Havainin palveluihin »