WEBINAARITALLENNE: Kansantalous kukoistukseen etätyöllä – etämyynnin ja etävuorovaikutuksen tila Suomessa
Suomi siirtyi kertaheitolla etätöihin, mutta kuinka hyvin olimme siihen valmistautuneita? Havain Oy ja Ratkaisutoimisto Seedi tutkivat etämyynnin ja etätyön kyvykkyyksiä suomalaisissa yrityksissä. Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi
B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Etämyynnin ABC
Etämyynnin avulla voit myydä face to face silloinkin, kun asiakkaasi tai prospektisi on kotikonttorilla. Etämyyntiä tekevät organisaatiot saavat huomata myös muitakin etuja mm. sen että tapaamisten sopiminen kalenteriin on helpompaa ja että myynnin tapaamismäärät nousevat. Haluatko alkaa tekemään hyvää etämyyntiä? Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Selkeä esitysdesign työelämätaitona
Esitysviestintä ja suostuttelu ovat nykyään tavalla tai toisella osa jokaisen työtehtäviä – on henkilö sitten myyjä, asiantuntija tai konsultti. Tunnetko sinä selkeän esitysviestinnän peruskiven? Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Näkemyksellisen myyjän myyntiesitys
Tulevaisuudessa näkemyksellinen myynti on vahvasti osana kaikkea myyntiorganisaation toimintaa. Yhä harvempi B2B-ostaja haluaa kuulla yleisluontoisia esittelyitä. Yhä useampi B2B-ostaja haluaa, että myyjä haastaa asiakkaansa ja kertoo jotain uutta. Tämä asettaa täysin uudenlaisen vaatimuksen myös B2B-myyjän esityksille. Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi
B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi
B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Etämyynnin ABC
Etämyynnin avulla voit myydä face to face silloinkin, kun asiakkaasi tai prospektisi on kotikonttorilla. Etämyyntiä tekevät organisaatiot saavat huomata myös muitakin etuja mm. sen että tapaamisten sopiminen kalenteriin on helpompaa ja että myynnin tapaamismäärät nousevat. Haluatko alkaa tekemään hyvää etämyyntiä? Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Selkeä esitysdesign työelämätaitona
Esitysviestintä ja suostuttelu ovat nykyään tavalla tai toisella osa jokaisen työtehtäviä – on henkilö sitten myyjä, asiantuntija tai konsultti. Tunnetko sinä selkeän esitysviestinnän peruskiven? Katso tallenne >
WEBINAARITALLENNE: Näkemyksellisen myyjän myyntiesitys
Tulevaisuudessa näkemyksellinen myynti on vahvasti osana kaikkea myyntiorganisaation toimintaa. Yhä harvempi B2B-ostaja haluaa kuulla yleisluontoisia esittelyitä. Yhä useampi B2B-ostaja haluaa, että myyjä haastaa asiakkaansa ja kertoo jotain uutta. Tämä asettaa täysin uudenlaisen vaatimuksen myös B2B-myyjän esityksille. Katso tallenne >