#DIGIMYYNTI-WEBINAARIT

Webinaareja digitaalisesta myynnistä, account based marketingista ja myynnin ja markkinoinnin yhteispelistä.
webinaari-etämyynnin-ja-etävuorovaikutuksen-tila-suomessa

WEBINAARITALLENNE: Kansantalous kukoistukseen etätyöllä – etämyynnin ja etävuorovaikutuksen tila Suomessa

Suomi siirtyi kertaheitolla etätöihin, mutta kuinka hyvin olimme siihen valmistautuneita? Havain Oy ja Ratkaisutoimisto Seedi tutkivat etämyynnin ja etätyön kyvykkyyksiä suomalaisissa yrityksissä. Katso tallenne >

webinaari-kilpailukyky-kilpailueduksi-yhdistetylla-myynnilla-ja-markkinoinnilla

WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi

B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >

miten-tehdä-etämyyntiä-webinaari

WEBINAARITALLENNE: Etämyynnin ABC

Etämyynnin avulla voit myydä face to face silloinkin, kun asiakkaasi tai prospektisi on kotikonttorilla. Etämyyntiä tekevät organisaatiot saavat huomata myös muitakin etuja mm. sen että tapaamisten sopiminen kalenteriin on helpompaa ja että myynnin tapaamismäärät nousevat. Haluatko alkaa tekemään hyvää etämyyntiä? Katso tallenne >

selkea-esitysdesign-tyossa

WEBINAARITALLENNE: Selkeä esitysdesign työelämätaitona

Esitysviestintä ja suostuttelu ovat nykyään tavalla tai toisella osa jokaisen työtehtäviä – on henkilö sitten myyjä, asiantuntija tai konsultti. Tunnetko sinä selkeän esitysviestinnän peruskiven? Katso tallenne >

mika-rubanovisch-webinarri-myy-paremmin-timo-sorri-myyntiesitys-kuntoon

WEBINAARITALLENNE: Näkemyksellisen myyjän myyntiesitys

Tulevaisuudessa näkemyksellinen myynti on vahvasti osana kaikkea myyntiorganisaation toimintaa. Yhä harvempi B2B-ostaja haluaa kuulla yleisluontoisia esittelyitä. Yhä useampi B2B-ostaja haluaa, että myyjä haastaa asiakkaansa ja kertoo jotain uutta. Tämä asettaa täysin uudenlaisen vaatimuksen myös B2B-myyjän esityksille. Katso tallenne >

webinaari-etämyynnin-ja-etävuorovaikutuksen-tila-suomessa

WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi

B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >

webinaari-kilpailukyky-kilpailueduksi-yhdistetylla-myynnilla-ja-markkinoinnilla

WEBINAARITALLENNE: Ymmärrä kilpailukykysi ja myy enemmän ideaaliasiakkaillesi

B2B-markkinoinnin ja -myynnin entistä voimakkaammasta yhdentymisestä on jo puhuttu pitkään, koska tiivistä yhteistyötä tekevät yritykset myyvät enemmän. Tämän edellytys on ideaaliasiakkaasi tunnistaminen. Yhdistä myyntisi ja markkinointisi saumattomaksi tiimiksi, joka saavuttaa tämän. Katso tallenne >

miten-tehdä-etämyyntiä-webinaari

WEBINAARITALLENNE: Etämyynnin ABC

Etämyynnin avulla voit myydä face to face silloinkin, kun asiakkaasi tai prospektisi on kotikonttorilla. Etämyyntiä tekevät organisaatiot saavat huomata myös muitakin etuja mm. sen että tapaamisten sopiminen kalenteriin on helpompaa ja että myynnin tapaamismäärät nousevat. Haluatko alkaa tekemään hyvää etämyyntiä? Katso tallenne >

selkea-esitysdesign-tyossa

WEBINAARITALLENNE: Selkeä esitysdesign työelämätaitona

Esitysviestintä ja suostuttelu ovat nykyään tavalla tai toisella osa jokaisen työtehtäviä – on henkilö sitten myyjä, asiantuntija tai konsultti. Tunnetko sinä selkeän esitysviestinnän peruskiven? Katso tallenne >

mika-rubanovisch-webinarri-myy-paremmin-timo-sorri-myyntiesitys-kuntoon

WEBINAARITALLENNE: Näkemyksellisen myyjän myyntiesitys

Tulevaisuudessa näkemyksellinen myynti on vahvasti osana kaikkea myyntiorganisaation toimintaa. Yhä harvempi B2B-ostaja haluaa kuulla yleisluontoisia esittelyitä. Yhä useampi B2B-ostaja haluaa, että myyjä haastaa asiakkaansa ja kertoo jotain uutta. Tämä asettaa täysin uudenlaisen vaatimuksen myös B2B-myyjän esityksille. Katso tallenne >