Sivu käyttää evästeitä ja käsittelee tietojasi luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Webinaari digitaalisesta myynnistä, account based marketingista sekä myynnin ja markkinoinnin yhdistämisestä.

Paljon on puhuttu siitä, että markkinoinnin pitää tuottaa myynnille liidejä. Mutta ratkeaako myynnin ongelmat luomalla myyjille lisää liidejä? Vai luoko se vain uusia ongelmia?

Monesti suurten liidimassojen haaliminen ei ole kannattavaa. Myynti ei ole valmiudessa käsittelemään isoa määrää liidejä, liidit eivät päädy myynnille asti tai ne eivät ole riittävän relevantteja myynnille.

Tässä webinaarissa pureudumme aiheeseen miten varmistaa hyvä markkinoinnin ja myynnin yhteispeli digitalisessa myynnissä. Keskustelemme mm. seuraavista asioista:

LATAA OPAS JA OHJEVIDEOT

Aloita webinaaritallenteen katselu

  • Rypälepommilla vai kiväärillä? Eli miksi liidien laatu korvaa niiden määrän?

  • ”Keep the old, because they´re gold” Kuinka hoivaat liidikantaa ja luot lisämyyntiä olemassa oleville asiakkaille?

  • Miten tulevaisuuden digitaalisen myynnin organisaatiot toimivat?

  • Miten ja miksi yhdistää markkinointi ja myynti?

“Don’t count the people you reach; reach the people that count.”

– David Ogilvy

Webinaarin isännät

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa.

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita.

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Unohda liidien hautausmaa, tule mukaan webinaariin ja poimi vinkit talteen.

KATSO WEBINAARIN TALLENNE

Sivu käyttää evästeitä ja käsittelee tietojasi luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti.  © 2018 HAVAIN OY

MYYNTIJOHTAJA, ET TARVITSE LISÄÄ LIIDEJÄ!

“Don’t count the people you reach; reach the people that count.”

– David Ogilvy

Unohda liidien hautausmaa, tule mukaan webinaariin ja poimi vinkit talteen.

Joonas Villanen

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Timo Sorri

MYYNTIJOHTAJA, ET TARVITSE LISÄÄ LIIDEJÄ!

Paljon on puhuttu siitä, että markkinoinnin pitää tuottaa myynnille liidejä. Mutta ratkeavatko myynnin ongelmat liidivuorilla? Vai kasautuuko niistä vain uusia ongelmia? Selvitä tämä ja vaihtoehtosi webinaarissa.

Paljon on puhuttu siitä, että markkinoinnin pitää tuottaa myynnille liidejä. Mutta ratkeavatko myynnin ongelmat liidivuorilla? Vai kasautuuko niistä vain uusia ongelmia? Selvitä tämä ja vaihtoehtosi webinaarissa.

MYYNTIJOHTAJA, ET TARVITSE LISÄÄ LIIDEJÄ!

Paljon on puhuttu siitä, että markkinoinnin pitää tuottaa myynnille liidejä. Mutta ratkeavatko myynnin ongelmat liidivuorilla? Vai kasautuuko niistä vain uusia ongelmia? Selvitä tämä ja vaihtoehtosi webinaarissa.

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa.

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita.

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Fix the following errors:
Hide