Joonas Villanen
Havain

#DIGIMYYNTI-WEBINAARI

MYYNTIJOHTAJA, ET TARVITSE LISÄÄ LIIDEJÄ!


Paljon on puhuttu siitä, että markkinoinnin pitää tuottaa myynnille liidejä. Mutta ratkeaako myynnin ongelmat luomalla myyjille lisää liidejä? Vai luoko se vain uusia ongelmia? 

Webinaari digitaalisesta myynnistä, account based marketingista sekä myynnin ja markkinoinnin yhdistämisestä.

Monesti suurten liidimassojen haaliminen ei ole kannattavaa. Myynti ei ole valmiudessa käsittelemään isoa määrää liidejä, liidit eivät päädy myynnille asti tai ne eivät ole riittävän relevantteja myynnille. 

Tässä webinaarissa pureudumme aiheeseen miten varmistaa hyvä markkinoinnin ja myynnin yhteispeli digitalisessa myynnissä. Keskustelemme mm. seuraavista asioista: 

  • Rypälepommilla vai kiväärillä? Eli miksi liidien laatu korvaa niiden määrän? 
  • ”Keep the old, because they´re gold” Kuinka hoivaat liidikantaa ja luot lisämyyntiä olemassa oleville asiakkaille? 
  • Miten tulevaisuuden digitaalisen myynnin organisaatiot toimivat? 
  • Miten ja miksi yhdistää markkinointi ja myynti?


“Don’t count the people you reach; reach the people that count.”

– David Ogilvy 

Webinaarin isännät

Joonas Villanen

Joonas Villanen

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Timo Sorri Havain

Timo Sorri

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa. 

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita. 

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Unohda liidien hautausmaa, tule mukaan webinaariin ja poimi vinkit talteen.