Joonas Villanen
Havain

#DIGIMYYNTI-WEBINAARI 

MILTÄ B2B-MYYJÄN MAAILMA NÄYTTÄÄ VUONNA 2017?

HAASTATTELUSSA FORRESTERIN PRINCIPAL ANALYST MARY SHEA

Mitä asiakkaat odottavat b2b-myyjiltä vuonna 2017? Miksi myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen on niin helvetin vaikeaa? 

Päätimme kysyä asiaa suoraan tutkimuslaitos Forresterilta. Seuraavassa #digimyynti-webinaarissa haastattelussa Forresterin Prinicipal Analyst Mary Shea. Shea tutkii B2B-ostajan käytöksen muutosta sen vaikutuksia myynnin johdon arkeen. Kysymme Shealta muun muassa näitä asioita:

  • Mitä asiakkaat odottavat myyjältä tänä päivänä? Mitä Forresterin tutkimukset kertovat. 
  • Miksi markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen on menestyksen kannalta tärkeää?  
  • Mitä menestyksekäs myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen vaatii? 

Katso tallenne webinaarista täyttämällä alla oleva lomake.

Mary Shea

Haastattelussa: Mary Shea, Principal Analyst, Forrester

Mary Shea is a principal analyst serving Forrester’s B2B Marketing Professionals. In this role, she writes for and advises clients on routes-to-market strategies in the age of the customer. 

Mary’s research specifically focuses on the evolving B2B buyer and how business leaders must adapt, organize, and enable their marketers, sellers, and channel partners to succeed with empowered B2B buyers both today and in the future. 

Webinaarin isännät

Joonas Villanen

Joonas Villanen

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Timo Sorri Havain

Timo Sorri

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa. 

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita. 

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Osallistu webinaariin ja kuule maailmanluokan vinkit b2b-myyntiin.