Me olemme Havain

Havain on vuonna 2013 perustettu vaikuttavien ja myyvien esitysten suunnitteluun sekä digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin erikoistunut yritys. Havainin perusti sen toimitusjohtaja Timo Sorri. Liikeideana oli, ja on edelleen, tarjota helppo, nopea ja käytännönläheinen ratkaisu yrityksille ja yksilöille, jotka haluavat myydä ideansa vakuuttavasti ja tuloksekkaasti.

Toimimme läheisessä yhteistyössä ja samoissa tiloissa kumppaniyrityksiemme Seedin (yrityskasvun konsultointi) ja Taito United (liiketoiminnan digitalisointi) kanssa.

Jos haluat tiedustella miten voisimme auttaa sinun esityksesi parantamisessa tai miten saisit oman viestisi tehokkaammin potentiaalisen asiakkaan tai yhteistyökumppanin näkyviin, ota yhteyttä täällä.

Arvomme

Saatat miettiä, että olemmeko me juuri oikea kumppani sinulle. Me ymmärrämme ja sitä varten haluamme kertoa mitkä ovat meidän arvomme elämässämme ja jokapäiväisessä työssämme. Mekin haluamme toimia mielellään  yhteistyössä ihmisten kanssa, jotka jakavat nämä arvot meidän kanssamme.

Työn pitää olla hauskaa

Työskentelemme kovasti, mutta työskentelemme myös hauskasti. Me otamme työmme vakavasti, mutta emme ota itseämme liian vakavasti.

Asiakkaamme maksaa meille tuloksista.

Meille on kunnia-asia tuottaa asiakkaillemme käsinkosketeltavia tuloksia nopeasti ja tehokkaasti.

Pidä sahasi terävänä

Me haluamme pysyä uteliaina, oppia uusia asioita ja jakaa tietämystä muiden kanssa.

Ole reilu

Me kohtelemme asiakkaitamme, työkavereitamme ja tuikituntemattomia reilusti. Emme uhraa ikinä pitkäaikista suhdetta lyhyen tähtäimen hyödyn vuoksi.

Rakasta perhettäsi

Me rakastamme perheitämme – sekä kotona olevaa että perhettä kenen kanssa vietämme aikaa työpaikalla. Meidän valintamme ja tekomme osoittakoon rakkautta ja kunnioitusta perheitämme kohtaan.

Me olemme Havain

Timo Sorri - Toimitusjohtaja & Presentaatiosuunnittelija

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa. Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita. Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Meri-Tuuli Nevala - Inbound Strategist

Meri-Tuuli on Havainin inbound strategist ja digitaalisen median osaaja. Hänen koulutustaustansa on informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median parista Tampereen Yliopistosta.

Meri-Tuulin intohimona on käytettävyys, hakukoneoptimointi ja analytiikka. Käyttäjä- ja teknologiaorientituneella otteellaan Meri-Tuuli tuottaa toimivaa ja tehokasta sisältöä asiakkaiden markkinointikampanjoihin.

Mai Nguyen - Graafinen suunnittelija

Mai on kokenut graafinen suunnittelija ja ensimmäisen vuoden kansainvälisen liiketoiminnan opiskelija Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa. Opinnoissan Mai keskittyy markkinointiin ja asiakassuhteisiin.

Main kokemus ja intohimo graafista suunnittelua kohtaan auttaa häntä luomaan vaikuttavia ja visuaalisesti puoleensavetäviä PowerPoint -esityksiä jotka visualisoivat tietoa toimivasti ja auttavat Main asiakkaita toteuttamaan tyylikkäitä ja vaikuttavia esityksiä.

Mai Nguyen Havain
Joonas Villanen

Joonas Villanen - Inbound & Content Lead

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Joonas on koulutukseltaan palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Marko Parkkinen - Senior Advisor

Marko on Havainin osakas, hallituksen jäsen ja Senior Advisor. Hän on sarjayrittäjä yli 20 vuoden kokemuksella markkinoinnin, myynnin ja yrityskasvun alalta. Marko on tehnyt aiemman työuransa markkinointi- ja mainosalalla ensin Euro RSCG:n toimitusjohtajana ja myöhemmin Bob Helsingin perustajana ja toimitusjohtajana.

Tänä päivänä hän on Ratkaisutoimitsto Seedin omistaja ja toimitusjohtaja sekä sijoittajana ja advisorina useissa suomalaisissa yrityksissä.

Marko Parkkinen
Jaska Havain

Jaska - Toimistokoira

Kääpiösnautseri Jaska on Meri-Tuulin koira, joka ilahduttaa toisinaan toimistolla. Jaska ottaa mielellään vastaan rapsutuksia ja se innostuu jalkapallosta. Erityisesti pesupallot ovat lähellä Jaskan sydäntä.

Kumppanimme

Ratkaisutoimisto Seedi

Kasvustrategiat ja -konseptit

Seedi on yrityskasvun konsulttiyritys. Seedi auttaa asiakkaitaan luomaan kasvustrategioita ja kehittämään uusia tuote- ja palvelukonsepteja. Seedi ja Havain tekevät yhteistyötä Seedin asiakkaiden hyväksi sekä myyntiesitysten suunnittelussa että myynnin ja markkinoinnin digitalisoinnissa.

Taito United

Liiketoiminnan digitalisointi

Taito United suunnittelee ja luo digitaalisia palveluita ja tuotteita. Sen palveluihin kuuluu digitaalisen palvelukonseptien määrittely, pilottitoteutusten nopea kehitys, ja palveluiden hallittu skaalaus käyttöönottoon. Taito United ja Havain auttavat asiakkaita luomaan digitaalisen myynnin kanavia tarjoamalla websivujen ja -sovellusten suunnittelua, markkinoinnin automaatiota ja myyntiesitysten suunnittelua kokonaispalveluna.  

Seidat

Interaktiiviset esitysjärjestelmät

Seidat on innovatiivinen verkkopohjainen esitysjärjestelmä. Se mahdollistaa esityksen pitämisen milloin tahansa, mistä tahansa ja millä laitteella tahansa. Seidatin ainutlaatuinen navigoitava esitysmalli mullistaa esityksen rakenteen ja esitystä voi sopeuttaa lennosta keskustelun mukaan. Analytiikan avulla saat tietää kuka käyttää esitystä ja mitä osaa siitä katsellaan eniten. Havain voi auttaa sinua ottamaan käyttöön Seidat esitysjärjestelmän.

Myynnin kehitysen konsultointi ja koulutus

Ascend auttaa yrityksiä parantaamaan myynnin tuloksia parhaiden myynnin teknologioiden ja modernin myynnin menetelmien avulla.