Havain

#DIGIMYYNTI TEOLLISUUSYRITYKSISSÄ

DIGITAALISEN MYYNNIN TILA TEOLLISUUSYRITYKSISSÄ 2018

TUTKIMUSRAPORTTI

 Miten hyvin teollisuusyritykset ovat varautuneet myynnin digitalisoitumiseen? 

Digitalisaatio on vyörynyt viime vuosina myyntiin. Tänä päivänä yhä useammin B2B-päätöksentekijät etsivät ratkaisuja haasteisiinsa tai ongelmiinsa digitaalisien kanavien kautta.

Tutkimme miten hyvin teollisuuden pk-yritykset ovat huomioineet B2B-ostajien odotuksissa tapahtuneen muutoksen ja lähteneet valjastamaan digitaalisia kanavia perinteisempien myynnin kanavien joukkoon. 

Tutkimusraportti koostaa läpi lähes kuusikymmentä teollisuuden pk-yritystä kattaneen tutkimuksen tulokset ja kertoo mikä on digitaalisen myynnin tila suomalaisissa teollisuusyrityksissä vuonna 2018. 

Tutkimusraportin lataussivulta voit katsoa myös tutkimusraportin julkistuswebinaarin. Webinaarissa vieraana on digitaalista myyntiä etujoukossa tehneen, Ensto Solutionsin, johtaja Juha Stenberg.

Lataa tutkimusraportti täyttämällä alla oleva lomake.

Julkistuswebinaarin vieraana - Juha Stenberg, President Ensto Solutions

Juha Stenberg on Enston sähköautojen latausratkaisujen liiketoimintayksikön johtaja. Hänellä on laaja kokemus energiaratkaisuja ja teknologiaa yhdistävien liiketoimintojen johtamisesta.

Ensto toimii useilla toimialoilla, joita kaikkia yhdistää globaali digitalisoituminen, uusiutuvan energian ja energiatehokkuuden tavoitteet. Tässä murroksessa menestyksekästä liiketoimintaa tehdään valjastamalla muutos omaan käyttöön ja tarjoamalla asiakkaalle paras palvelukokemus - myös myynnissä. 


VERTAA OMAN YRITYKSESI MYYNNIN DIGITAALISUUDEN TILAA TEOLLISUUDEN YLEISEEN TASOON