Sivu käyttää evästeitä ja käsittelee tietojasi luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Myyjän näkökulmasta varsinainen kultakaivos ovat olemassa olevat asiakkaat

Moderni myyjä yhdistää myynnin ja markkinoinnin yhdeksi ja kohdistaa sen tarkasti valikoituihin asiakkaisiin. Liian usein myynnissä panostetaan paljon aikaa ja rahaa uusien prospektien houkutteluun ja kääntämiseen uusiksi asiakkuuksiksi.

Myyjän näkökulmasta varsinainen kultakaivos on olemassa olevat asiakkaat. Harvard Business Review:n tutkimuksen mukaan on 6-7 kertaa edullisempaa saada kauppaa olemassa olevista asiakkaista kuin uusista.

Mistä johtuu, että useimmissa yrityksissä panostetaan olemassa oleviin asiakkaisiin hyvin vähän?

Corporate Visions on tutkinut sitä, miten myyjien tulisi viestiä olemassa oleville asiakkaille. Asiakkaille jotka ovat uusimassa sopimusta tai joille haluaisit myydä lisää.

LATAA OPAS JA OHJEVIDEOT

Aloita webinaaritallenteen katselu

Tässä webinaarissa kuulet:

  • Miksi sinun kannattaa panostaa viestintään olemassa oleville asiakkaille 
  • Miten viestintä olemassa olevalle asiakkaalle eroaa suhteessa uusien asiakkaiden hankkimiseen 
  • Mistä elementeistä koostuu hyvä asiakkaan pitämiseen tähtäävä viesti

Haastattelussa: Tim Riesterer, Chief Strategy & Research Officer, Corporate Visions

Webinaarin isännät

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa.

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita.

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Katso tallenne  ja kuule maailmanluokan vinkit b2b-myyntiin.

KATSO WEBINAARIN TALLENNE

Sivu käyttää evästeitä ja käsittelee tietojasi luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti.  © 2018 HAVAIN OY

Osallistu webinaariin ja kuule maailmanluokan vinkit b2b-myyntiin

Joonas Villanen

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

Timo Sorri

ARVON MYYJÄ, MIKSI PYSYISIN ASIAKKAANASI?

HAASTATTELUSSA CORPORATE VISIONSIN  TIM RIESTERER

"Corporate Visions uses decision-making science to help global B2B companies master the critical value in conversations. They do marketing messaging, content, and sales skills training

MILTÄ B2B-MYYJÄN MAAILMA NÄYTTÄÄ VUONNA 2017?

Tim Riesterer is Chief Strategy & Research Officer at Corporate Visions. In that role, he sets the direction and develops products for the company. His books, Conversations That Win the Complex Sale and The Three Value Conversations, focus on improving market-ready messages, content and skills that marketers and salespeople can use to win more deals.

Haastattelussa: Mary Shea, Principal Analyst, Forrester

Timo on presentaatiosuunnittelija sekä Havainin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hyvät ja myyvät esitykset ovat hänen intohimonsa.

Timolla on tausta IT-johdon konsultoinnissa, ja markkinoinnissa ja myynnissä.

Nykyään hän auttaa asiakkaitaan – niin pieniä yrityksiä kuin globaaleita konserneja ja julkishallinnon toimijoita – tekemään ideoistaan myyvää, selkeää ja vakuuttavaa viestintää ja automatisoituja markkinointikampanjoita.

Timo on myös aviomies, kolmen lapsen isä ja kova koripallofani.

Joonas on markkinoinnin moniottelija, joka auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä. Koulutukseltaan Joonas on palvelusuunnitteluun keskittynyt tradenomi, joka on ahkerasti vienyt oppimaansa markkinoinnin pelikentille.

Yrittäjänä Joonas auttaa asiakkaitaan sisältölähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden luonnissa, ostopolkujen tunnistamisessa, mikro- ja inbound-markkinointisisältöjen tuottamisessa, tulosten mittaamisessa sekä markkinoinnin automaatiossa. 

Vapaa-ajalla Joonas tuottaa sisältöjä omaan vlogiinsa.

KATSO WEBINAARIN TALLENNE
Fix the following errors:
Hide